środa, 14 października 2015

DAILY BLOG - Daje linka do Instagrama, w końcu mnie widzicie :D

Cześć wszystkim! 
Jest 14.10.2015r i w sumie dopiero dziś zorientowałam się, że nie było wpisu 2 i pół tygodnia...
Bardzo was za to przepraszam, ale ja nawet nie wiedziałam kiedy to minęło, ten czas leci teraz tak szybko, że szkoda gadać... Zaraz święta XD Nawet jakbym chciała powiedzieć wam, co się działo przez te prawie 3 tygodnie to nie wiem jak to powiedzieć, bo nic nie pamiętam ;_; 
Wiem tylko co się działo w ten weekend, bo byłam na rekolekcjach ^^ Które były mega zajebiste i mega zajebiście przymówiły do mnie! :) Ale to temat na osobny wpis :) 
No a tak poza tym, to już mam 15 lat! :) Nareszcie ;d Teraz tylko czekać na 16 xD Ale i tak najbardziej czekam na 18-stkę^^ Jeszcze tylko 3 lata.. :(   Za 3 lata będę mogła się wyprowadzić... 
No i w ogóle, miał się pojawić filmik na YouTube, ale znowu nie wyszło xd Znaczy się, on już jest nagrany i zmontowany, ale stwierdziłam, że go nie wstawię... Z niewiadomych przyczyn. Ale już wymyśliłam nowy pomysł na pierwszy filmik, ale nie zdradzę go tutaj :) W sumie to dzisiaj miałam zrobić ten filmik, ale jakoś tak wyszło, że w ogóle dziś nie mam czasu, a jeszcze mama powiedziała, że dziś chyba pojedziemy na zakupy... To już w ogóle nie wyszedł by ten filmik, bo myślę, że potrzebowałabym przynajmniej połowę dnia, czyli tak od 10/11 do 16/17, ale jak ja wstałam o 13^^ To brawo XD Tak naprawdę to nie wiem przez co że tak szybko zasnęłam, bo jakoś o 22/23, ale za to obudziłam się o 4:30 około^^ I poszłam się kąpać xD W ogóle najlepsze było to, że mama wstawała do pracy o 4:45 a ja wtedy akurat wyszłam z łazienki i szybko pobiegłam do pokoju :D Ale na szczęście chyba się nie zorientowała, że byłam na górze, chyba że Krzysiek jej powiedział, bo pewnie się obudził^^ W ogóle mam internet taki chujowy na limit i ostatnio go prawie wykorzystałam, więc filmiki na YouTube mogę oglądać tylko w godzinach od 00:00 do 8:00, bo wtedy mam internet bez limitu i tak cały ten czas czyli prawie 4 godziny oglądałam YouTube^^ A wczoraj tak dokładniej to oglądałam Stuu <3 I tak se siedziałam do 8 i wtedy poszłam spać, dlatego wstałam dopiero o 13 xd Dokładnie o 13:10 przyszła do mnie siostra i mówi ''Wika wstawaj, już jest 13:10! Zaraz mama będzie!'' A ja taka nie ogarnięta patrze na telefon i rzeczywiście była 13:10 XD To szybko wstałam poszłam do góry i posprzątałam w domu, bo oczywiście moja siostra nie mogła :) Moja mama kończyła pracę o 14, więc miałam jeszcze trochę czasu i zdążyłam nawet zjeść śniadanie i ogarnąć się^^ Łał xD Ale tak naprawdę ogarnęłam się tak szybko, bo myślałam, że będziemy jechać jakoś ok 15/16 do sklepu, a tu mama mówi, że pojedziemy albo około 18, albo wcale... No to ja się wkurzyłam i poszłam na dół, włączyłam se muzykę i teraz siedzę i pisze ten wpis^^ Mam nadzieję, że pojedziemy dziś na te zakupy, bo już mi się nudzą te ciuchy, które teraz mam ;d
W ogóle wczoraj byłam w szkole ubrana na galowo xD
Tak naprawdę to nie moja wina, że nie mam żadnych eleganckich butów xD Sami widzicie^^ Ale nie wyglądało to aż tak źle^^ Ale i tak najlepszy wczorajszy tekst dnia to był zacytuję:
''Ja wyglądałam jak debilka, ale moje koleżanki wyglądają jak dziwki'' 
Oczywiście śmiałam się z tego bo to miało brzmieć pozytywnie, a nie negatywnie i nie powiem o jakie koleżanki chodzi, bo to by było zbyt chamskie z mojej strony, ale taka była prawda, nawet moja ciocia wyraziła swoje zdanie na ten temat i miała bardzo podobne zdanie do mojego, więc jedyna nie byłam XD Ja rozumiem, że ubieramy się na galowo w dzień taki jak był wczoraj, ALE ŻEBY UBRAĆ SIĘ NA TYLE DZIWNIE I PRZY -1 NIE UBIERAĆ RAJSTOP I MIEĆ GOŁE NOGI TO NIE JEST NORMALNE To jest wręcz chore XD To jest straszne i śmieszne jednocześnie XD Szczerze mówiąc, nie mogłam uwierzyć w to to było takie żałosne, że aż za żałosne xD
Ale dobra, koniec gadania o tym, bo jeszcze jakieś hejty polecą xD
Ostatnim tematem w tym wpisie, jest to, ze się ujawniam, ale tylko na instagramie. Nie ma tam podanego mojego fb :) Przynajmniej już xD Linka do insta podaje wam jak na razie tutaj: https://instagram.com/vixxa6 niedługo postaram się wam na blogu dać jego ikonkę, ale to jak będę mieć trochę więcej czasu, bo jak na razie to go nie mam :d szkoła, testy itp. :)
No i co, myślę, że to już koniec dzisiejszego wpisu :) Jeszcze raz przepraszam was za tak długą nieobecność na blogu i postaram się to zmienić, bo zauważyłam, że wy tez nie wychodzicie na niego jak długo nie udostępniam żadnego wpisu i na następny wpis jest już mniej wyświetleń, więc postaram się dawać wpisy regularnie :) To cześć! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz