piątek, 23 października 2015

DAILY BLOG - Opowiadania z dania

Sieemanoo! 
Co tam was? ^^ U mnie całkiem dobrze :) Uh... jest 23.10 zaczęłam pisać ten post wczoraj i przedwczoraj tez coś tam zaczęłam, ale zawsze zasypiałam bo to była noc :x a teraz jest popołudnie a dokładnie 14:03, więc na pewno nie zasnę i w końcu dokończę pisać tego ŚRODOWEGO posta xd tak jest piątek, ale nie ważne xd Chociaż zaczęłam go pisać w środę, nie ważne, że go nie dokończyłam ^^ Wczoraj był trochę męczący dzień, chociaż prawie nic takiego nie robiłam. Poszłam spać chyba coś około 00 i wstałam o 7, miałam wczoraj kartkówkę z matematyki, z historii i sprawdzian z fizyki.. i co się stało? Poszłam do tej szkoły normalnie na ósmą i był se ten polski, religia, wf, matma, fizyka i historia - tak miało być. A było inaczej, wczoraj w nocy nie miałam czasu uczyć się na sprawdzian z fizyki i kartkówkę z historii, bo zajęłam się ogarnianiem materiału z matematyki no i zrobiłam wszystkie lekcje, potem się pouczyłam, no i jak chciałam już zacząć się uczyć do historii, to stwierdziłam, że to niema sensu bo i tak jestem śpiąca i nic nie zrozumiem. No i postanowiłam, że nie będę ćwiczyć na wf i będę się uczyć albo do sprawdzianu, albo do kartkówki, no i oczywiście jak to ja, na wf stwierdziłam, że się nie rozdwoję w nauce i nie będę uczyć się jednocześnie dwóch innych przedmiotów i stwierdziłam, że nie pójdę na 2 ostatnie lekcje, no i nie poszłam. Byłam tylko na kartkówce z matematyki, która też mi pewnie nie za dobrze poszła :d A najgorsze było to, że po tym jak nie poszłam na te 2 ostatnie lekcje to jakieś 2 albo 3 godziny później kolega do mnie napisał, że dostałam uwagę za to, że uciekłam z HISTORII... Wkurzyłam się, no bo jak ona mogła wstawić mi uwagę z ucieczki z historii, jak mnie nie było jeszcze przecież na fizyce, która była przed historią... bez sensu to wszystko, muszę z nią porozmawiać, bo jak ta uwaga będzie też w drugim półroczu to będę miała problemy... No i później około 17 poszłam do przyjaciela :D Wróciłam do domu o 21:40, a moja siostra już na mnie czekała od 21:30 pod drzwiami, ale na szczęście szybciej weszła do domu piwnicą i przebrała się w piżamę, potem ja poszłam się szybko wykąpać, żeby mama się nie dowiedziała, że siostra była tak długo u cioci xD No i w sumie tak się skończył mój wczorajszy dzień :D W ogóle ten tydzień był straszny... W poniedziałek - sprawdzian z biologii, wtorek - sprawdzian z niemieckiego i kartkówka z matematyki no i w czwartek te dwie kartkówki i sprawdzian, masakra jakaś, następny tydzień mam nadzieje, że nie będzie taki zły i będę mogła trochę wiecej czasu poświecić na poprawy, żeby nie zostawiać sobie tych popraw na koniec półrocza.. Ale wiem na pewno, że od następnego półrocza biorę się nieźle do roboty, muszę mieć jak najlepsze oceny, w tym półroczu będę przykładać się bardziej do testów, bo one są chyba najważniejsze...przynajmniej dla mnie, bo już wiem do jakiej szkoły chcę iść i innej nie wybiorę, bo chce tylko do tej! I jak się do niej nie dostane to będę na siebie zła! W ogóle jutro moja kuzynka na ślub i będzie tak meegaaa <3 Ale niestety muszę jutro wstać o 8 i iść się kąpać bo na 10:30 mam do fryzjera^^ W ogóle miałam rozchodzić buty, ale zapomniałam XD Najwyżej jak już na prawde będzie źle, to ubiorę Vansy i będzie super ^^
W ogóle nie wiem czy zauważyliście, a jeśli nie to teraz zobaczcie po prawej stronie na blogu jest ikona mojego instagrama^^ (A tak poza tym, to nowe zdjęcie na instagramie!!! :D)

Tutaj macie zdjęcie jak wygląda ta ikona, moim zdaniem jest trochę za duża, ale może to jest tylko moje zdanie, nie wiem. Dobra, to chyba będę kończyć ten środowo-piątkowy post xD Bo muszę jeszcze wypiłować i pomalować paznokcie ^^ Będzie nie śmiesznie jak znowu se za mocno spiłuje te paznokcie ;d Bo tyle je zapuszczałam, ze aż 2 tygodnie XD No ale prawie w ogóle nie urosły, tak jak kiedyś rosły mega szybko, to teraz im się nie chciało... A niby przez tą odżywkę, którą sobie ostatnio kupiłam miały szybciej rosnąć :d No dobra, to idę napalić w piecu bo właśnie mama do mnie dzwoniła i malować paznokcie^^ To papa :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz