niedziela, 6 września 2015

DAILY BLOG - 3 dni szkoły za nami!

Hejkaa ;*
Jak tam u was? Pierwsze 3 dni w szkole za nami i pierwszy weekend, szkoda tylko, że tak szybko się skończył :( Jak wam minęły te 3 dni w szkole? :D Ja w środę kończyłam jednak o 15:10, bo nie było WDŻ i w ogóle to już nie będzie ich w środę tylko we wtorek o 9:35 :D A ja z przyjacielem poszliśmy po całoroczne zwolnienie z WDŻ, bo po co nam to? :D 
No więc jutro już szkoła :( Lekcje już odrobiłam i teraz jest idealny moment na pisanie posta, bo nic niema w TV i od godziny oglądam świat według kiepskich ;__; 
Głowa mnie boli >.< Odkąd poszłam do szkoły na każdej lekcji mnie boli, dziś w kościele też bolała... I w ogóle to 4 dni! :O <3 I WYPŁATA! :D W sumie to trochę się boję iść do tej szefowej xd Bo jeszcze zacznie  na mnie krzyczeć za to zdjęcie czy coś hahhaha 
W sumie to nic nie będę se z tego robić, bo to moja sprawa co ja robię >.< 
I w ogóle za tydzień w sobotę czyli za 6 dni, jedziemy z mamą kupić mebelki do pokoju :)
I jak kupię telefon i zostaną mi jeszcze jakieś pieniądze to kupie sobie mikrofon, a po co? :)
W ogóle to kupiłam se jordany! :D Fajne są, a jakie wygodne :D Ale i tak żadne buty nie przebiją Roshe.. :3 One są najlepsze, najwygodniejsze i po prostu najcudowniejsze! <3
No okej, to na dziś będę już lecieć jak będę mieć jeszcze jakoś w tygodniu czas i będę mieć o czym pisać to pojawi się nowy post tutaj :* To Papa :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz