wtorek, 1 września 2015

DAILY BLOG - Rozpoczęcie roku szkolnego 2015/16 i chujowa praca.

Hejkaa :)
Co tam u was? Ja właśnie wróciłam z rozpoczęcia roku i... jestem załamana ;_;
Mam pęcherze na całych stopach przez te głupie buty! Nigdy więcej odkrytych butów ;/
W ogóle one chyba były trochę przymałe, ale to bez sensu, bo ja je kupowałam 3 miesiące temu na wesele mamy... Wracałam 2 km do domu, bo mama nie chciała po mnie przyjechać ;__;
Wracałam 2 km w tych za małych butach do domu! Już pomijając to, że przez pół drogi szłam na boso ;_; Na szczęście mój przyjaciel odprowadził mnie do domu i nie czułam tego aż tak mocno.. 
No i ogólnie, mój plan lekcji jest najgorszy na świcie... Sami zobaczcie: 
M A S A K R A
We wtorek i w środę kończę o 16:05! No pojebało ich!
I dowiedziałam się, że w tym roku, jak ktoś będzie miał pomalowane paznokcie albo będzie miał mocno pomalowane oczy to od razu jakaś uwaga albo coś.. Żałosne.
3 uwagi naganna, a 7 uwag przepisanie do innej klasy, tak zrozumiałam. 
I w ogóle mam taki głupi telefon :O :( W sumie to mam dwa xd Bo mam SONY, ale zepsułam w nim wejście na kartę SIM i teraz muszę używać telefon siostry do dzwonienia, dopóki se nie kupie nowego >.< A nowy będę mogła kupić dopiero po 10 Września, jak dostanę wypłatę... 
Tak, muszę czekać na wypłatę ponad 3 tygodnie.. Żałosne to jest, powinnam dostać wypłatę od razu po tym jak się zwolniłam, albo chociaż tydzień po... max. tydzień...
No bo nie wiem czy już mówiłam, ale zwolniłam się :3 Tydzień przed planowanym zakończeniem pracy :D I w ten tydzień wolny zrobiłam pokój i teraz już w sumie mamy wybrane meble i wiemy jaki będzie plan pokoju, więc wystarczy załatwić se busa i pojechać je kupić :D
No ale wracając do tej pracy^^ Ogólnie to miałam przypał trochę hahah 
Bo wstawiłam na snapa takie zdjęcie i tam było napisane coś typu ''Kto się zwolnił? Jebać pracę'' I zadzwoniłam do mojej szefowej, żeby zapytać się, kiedy mam przyjechać odebrać pieniądze, no i ja do niej dzwonię, a Ona coś tam zaczyna mówić, że ''Ooo nasza najlepsza pracownica, tak się starała...'' i coś tam zaczęła gadać i nagle zaczyna coś tam mówić, że co ja za zdjęcia wstawiam na facebooki, bo Ona nie wie ze to był snapchat, no i zaczęła mówić, że co ja za zdjęcia udostępniam i jakie jebać pracę, tak do mnie powiedziała, dokładnie powiedziała do mnie ''jebać pracę'' a ja do niej, że nie rozumiem jej, a potem Ona coś tam zaczęła gadać i znowu powiedziałam, że jej nie rozumiem, a Ona się rozłączyła hahahha boże żałosne, co ją to w ogóle obchodzi, co ja wystawiam, co tam pisze i gdzie haha i w ogóle to pozdro dla tej dziewczyny co jej to pokazała^^ Gdyby mi się chciało, to zrobiłabym jej niezłą aferę, albo chociaż jakoś bym się jej odwdzięczyła, oczywiście w negatywny sposób :) Bo ta szefowa, to nieźle mi wtedy ciśnienie podniosła :) Wkurwiła mnie nieźle ;) 
Najgorsza praca w jakiej kolwiek i kiedy kolwiek byłam ;d 
Jeszcze wtedy 2 dni przed tym telefonem, poszłam do niej, dać jej moje godziny pracy i powiedziała jeszcze wtedy, że pewnie szybko potrzebuje pieniędzy i wgl, a teraz wtedy do niej zadzwoniłam i powiedziała, że mam przyjść po odbiór 10 Września... pozdro wielkie. 
Ale w sumie to dobrze, że wtedy nie dostałam tych pieniędzy, bo podjęłabym złą decyzję i kupiłabym iPhone, a teraz wiem, że nie chce iPhone, przynajmniej na ten czas, nie chcę, bo się nie opłaca. IOS jest super, ale stwierdziłam, że chce teraz Samsunga s5^^ Podobno fajny^^
Zobaczymy, jaki jest fajny :D Ale ma 16mpx więc musi być fajny :3 
No i tak zaczął się rok szkolny 2015/16, a jak zaczął się rok szkolny, to zaczęły się ćwiczenia i diety! 
I teraz czekam tylko na pokój i jak będę go już mieć, to zacznę te wszystkie ćwiczenia, a teraz oszczędzę trochę słodyczy i zacznę się dobrze odżywiać :) 
No i to byłoby wszystko na dzisiejszy post, jutro pierwsza lekcja w 3 gimnazjum! :P
Zobaczymy, jak go przeżyje napiszę o nim w następnym poście! :p 
No to hejka, buźka, papa ;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz