czwartek, 16 lipca 2015

NAJGORSZY POST - O NICZYM - GRAM W SUBWAY SURF...

Siemaneczko :)))
Co tam u was? U mnie całkiem dobrze, wstałam sobie dziś o 12:40 i poszłam jeść naleśniki xD
Potem się ogarnęłam i wyszłam z domu o 17 i pojechałam rowerem do przyjaciół, pojechałam tam w krótkich spodenkach i wracałam do domu o 21:30 i było tak cholernie w chuj mocno mega zimno, że nie czułam nóg, dosłownie, nie czułam, czułam tylko straszne pieczenie i cholerny ból!
A teraz, leże sobie na łóżku, oglądam jakiś pojebany film ''Dzień świra'' i tęsknie, cholernie kurwa tęsknie... Dlaczego świat musi być kurwa taki duży? Mam taką straszną ochotę do niego napisać, ale boję się, że nie odpisze, że oleje mnie i będzie miał mnie w dupie., Boję się napisać pierwsza, bo nie wiem co se pomyśli... Modlę się, żeby to było tylko krótkie zauroczenie, nie wytrzymam tak.
Japierdole komar mnie ujebał
Kurwa, nie wiem co mam robić, dlaczego ja muszę być taka młoda? Nienawidzę tego!
Idę do pracy, od 1 sierpnia, ale od następnego tygodnia będę chodzić do pracy u mojej kuzynki siostry chłopaka, muszę se kupić nowy telefon...
Hmm.. Głodna jestem :d Jutro idę z przyjaciółmi na rowerki wodne :D
Mam nadzieję, że będzie ciekawie :D

Idę sobie coś zjeść i zmyć makijaż LO zaraz wracam XD
Tak więc przyszłam sobie i mam arbuza XD Super się najem ^^
Nie chce mi się jutro na te rowerki :( Będę musiała tak szybko wstać bo aż o 9 :(
W ogóle nie słodki ten arbuz :/
W ogóle, ciągle się zastanawiam, jaki dać tutaj tytuł posta o.O
I naprawdę nie wiem jaki dać ten tytuł, bo przecież piszę tutaj chyba o wszystkim i tak myślę, że to chyba będzie mój najgorszy wpis, jaki kiedykolwiek miałam :)
Tak się zastanawiam, czy nie iść spać xD Ale w sumie, pograłabym se jeszcze w Subway Surf :D
Zajebiście zjebana gierka xD hahaha :O
O 23:40 pisałam koleżance, że zaraz będzie nowy wpis na blogu... Czy to jest jakiś żart? Jest 1;58...
Tablet się rozładował.
Nie no dobra, kończę to głupie pisanie, bo to niema sensu, zaraz zacznę tutaj wypisywać gorsze gówna i ludzie przestaną tutaj wchodzić... ;_; [*]
Kończę na dziś, cześć, dobranoc, buźka :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz