wtorek, 23 czerwca 2015

#Problemy - nie życzę wam takiego ojczyma.

Cześć.
Ja chcę się tylko zapytać, czy wy tez macie takie problemy ze swoimi ojczymami? No kurwa, kiedyś tutaj chyba zwariuje. Podszedł do mnie i zaczął się spinać, że ja nie sprzątam w domu, no to zaczęłam mu tłumaczyć ze sprzątałam, to zapytał się co, to powiedziałam ze w kuchni z blatu sprzątnęłam i w salonie, to zaczął się do mnie spinać dlaczego nie posprzątałam kremów i koszyka którego ściągnęliśmy razem po południu z pralki, bo był pan do naprawy pralki. No to zaczęłam mu tłumaczyć ze sprzątnęłam kuchnie i salon i ze dobrze, że nie widział jak tutaj było brudno przed ich przyjazdem. To powiedział, że jak tak mamy rozmawiać, to On tak nie chcę i odszedł ode mnie i przestał się odzywać, a ja se poszłam. A z resztą, wczoraj było to samo! Tylko, że tym razem o to że ja se spałam, a on musiał sprzątać w domu, no cóż jak chce być moim ''tatusiem'' a mamy mężem, to jakieś zoobowiązania chyba musi mieć w tym domu tak? Nie zawsze tylko ja muszę tutaj sprzątać, mam prawo odpocząć i wyspać się tak? A on nie powinien się do mnie spinać o to, że ja nie sprzątam! Szczerze? Mam go już czasem dość i mam nadzieje, że nigdy tego nie przeczyta, bo będzie spina w domu, że OJAPIERDOLE. 
Nie kiedy, jest dla mnie taki miły, potrafi porozmawiać i w ogóle, ale to jest takie fałszywe! Wkurwia mnie też to, że On tak źle podchodzi do mojej siostry! Dzisiaj rano, przebudziłam się troszkę i tylko usłyszałam jak moja siostra szła rano do łazienki i powiedziała do niego ''cześć'' a on do niej ''nie odzywaj się do mnie'', potem coś tam gadali chyba, a on do niej ''masz kare na tableta, komputer i telewizor za to, że się nie uczyłaś tabliczki mnożenia'' - NO KURWA! MYŚLAŁAM, ŻE ZARAZ TAM WSTANĘ I WYGARNĘ MU WSZYSTKO, ŻE WKURWIA MNIE TO JEGO ZACHOWANIE! Nie wiem, czy On myśli, że on w tym domu jest panem czy co? NIE! Nie nie jest! I nigdy nie będzie! I ja nie pozwolę tak kurwa traktować mojej siostry! Ostatnio z nim rozmawiałam, to mówił, że bardzo by chciał mieć dobry kontakt z Pati (moją siostrą), a dzisiaj kurwa daje jej kary! No w sumie On ciągle daje jej jakieś kary! I to tak naprawdę za nic! Jak On chcę, żeby Ona go polubiła, to chyba nie powinien dawać jej tych jebanych kar! Przecież Ona go przez to bardziej nie lubi! W sumie, ze mną jest tak samo! Jakby przestał się do mnie o wszystko spinać, to bylibyśmy super ''rodziną''! ALE NIE! PRZECIEŻ ON MA ZAWSZE RACJE. 
Już się nie mogę doczekać, kiedy tylko będę mieć swój pokój, zamknę się tam i nie będę wychodzić, Nie mam ochoty z nim rozmawiać, szczerze? Było mi lepiej jak byliśmy sami, ale i tak najlepiej było mi, jak byliśmy z tatą... [*]
Kiedyś, jak to dalej będzie się tak toczyło i się nie zmieni, wyjdę z tego domu i nie przyjdę na kilka dni, niech się kurwa martwią i myślą co zrobili źle, bo ja już mam tego wszystkiego serdecznie dosyć. Nie życzę wam takiego ojczyma.. 
Cześć, trzymajcie się. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz