sobota, 27 czerwca 2015

WAKACJE 2015 - #DZIEŃ 1

SIEMANO! :D 
Tak wiec jestem już na miejscu, przylecieliśmy do Egiptu o 20:30 w hotelu byliśmy Ooo...XD 
ok 21:30 XD ale ogólnie w pokojach byliśmy po 22:30 ^^ głupie rozdzielanie pokoi ;d 
Ale na szczęście mamy daleko do pokoi rodziców :D Ale mamy rusków obok siebie XD super ^^ 
I w ogóle sorki, ze wczoraj nie wstawiłam żadnego posta i opisuje go dzisiaj, ale po prostu nie wiem czemu, ale nie było internetu wieczorem, a dopiero wieczorem w sumie był czas :/ 
No ale Oki, opisuje następny dzień ^^
Dzień po, czyli wczoraj^^ Poszliśmy pierwszy raz na hotel i obeszliśmy z kuzynami WSZYSTKIE BASENY XD zostało jeszcze w sumie kilka basenów, ale to już z innych hoteli, bo są tutaj 3 hotele, od jednego właściciela i my możemy korzystać z tych 3 ^^ 
I w ogóle... Zepsuł mi się aparat.. No masakra, Ja pierdziele, tyle nagrań już miałam i w ogóle zdjęć, muszę jeszcze tyle zrobić ich, w ogóle miałam robić pełno nagrać ma vloga i nie będzie... Bo nie mam aparatu, super... Jeszcze spróbuje go wyzerować, ale wątpię ze to zadziała ;d 
No dobra, ja kończę bo zwariuje w tym ciepłym ;d masakra wczoraj było 33 stopni, a dzisiaj to chyba już 40 jest ;_; No dobra, to papa :D Buzka :* 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz