czwartek, 25 czerwca 2015

WAKACJE 2015 - EGIPT - DZIŚ WYJAZD!

NOO SIEEMAA! :D
JEST GODZINA 11:54 A O 12:45 WYJEŻDŻAMY Z DOMU NA LOTNISKOOO!! <3
Super, w ogóle jaram się jak ognisko jak doleje się benzyny XD GDZIE MOJA EMOTKA ''płacze ze śmiechu''?! :O 
TUUTAAJJ HAHHAHA :D Kocham ją xD
No dobra, nie owijajmy w bawełnę XD
Wstałam sobie dziś o 6:00 i 6:10, bo musiałam ściągnąć piosenki na pendrive do EGIPTU! :D
Co z tego ze miałam na to 2 tygodnie, a nawet więcej, przecież ja muszę na ostatnia chwilę! :D
No ale dobra, wstałam, wzięłam laptopa i położyłam się z nim do łóżka, zaczęłam ściągać te piosenki i po chwili, moja cierpliwość do tego laptopa się skończyła XD I poszłam na kompa ^^ Wtedy to juz poszło luźno xD Wszystko się ślicznie i szybciutko ściągało! :D
No i zajęło mi to godzinę ;_; ok 7:20 poszłam do pokoju posprzątać, potem była już jakaś 8? xD I poszłam się kąpać ^^ Wyszłam z łazienki już całkiem ogarnięta o jakiejś 10 XD Typowa dziewczyna hahaha xD gdzie moja buźka ''płacze ze śmiechu''?!?! :D 
No i w sumie potem to już tylko spakowałam się do końca, no i teraz... :D Czekam sobie, aż pojedziemy :D Już mam takie emocje, że nie wiem co tutaj pisać xD Wiem tylko, że nie biorę laptopa do Egiptu, chciałam, ale zapomniałam, że ja muszę mieć go zawsze podłączone do ładowarki.. :/ I co? Będę siedzieć sobie na recepcji z laptopem i ładowarką przechodzącą przez pół korytarza? XD Nie dzięki xD No ale mój ojczym wziął swojego notebooka, więc mi pożyczy^^ 
Tylko mam nadzieję, ze tam będzie ten jebany INTERNET, bo jak nieee.. To zabije xD 
Ale w sumie mam jeszcze swój internet w telefonie i mam nadzieje, że będzie mi działał, bo przecież muszę na snapa wchodzić ciągle hahahha :D
No dobra, to ja lecę się jeszcze ogarnąć tak szybciutko poprawić i jedziemy <3
Papa :* Trzymajcie się, następnym razem zobaczymy się już zagranicą <3 Buzki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz