niedziela, 21 czerwca 2015

Wakacje 2015 - EGYPT

Siemaneczko! :)

Chcę wam trochę powiedzieć o początku moich wakacji, bo wyjeżdżam do Egyptu! Juz za 4 dni! Dokładnie 25.06! Jedziemy tam na 2 tygodnie, mam nadzieje, że będę mieć tam internet i że będę mogła wejść na bloga i pisać co tam się dzieje, bo będzie grubo! :D 
No więc, wyjeżdżamy 25.06 w czwartek, samolot mamy tak około 15 z tego co się dowiedziałam, ale na lotnisku pewnie będziemy szybciej, jak zawsze. Pokój będę dzielić z dwoma kuzynami i jedną koleżanką, która przyjedzie tydzień po, czyli 02.07 i zostanie z nami już do końca wyjazdu. 
 Z tego co się dowiedziałam, będziemy jeździli na jakieś różne atrakcje, typu quady itp. dokładnie mi wszystkiego nie powiedzieli :P Jedzie nas wszystkich tam 14-stu xD Tak więc jedziemy ekipą :D 
No ale, przecież ludzie i atrakcje to nie wszystko! No bo przecież trzeba się jeszcze spakować! Z dnia na dzień wycieczka coraz bliżej, a ja jeszcze prawie nic nie mam! Już w środę tydzień temu, przyszła do mnie mama i powiedziała, że mam już zacząć się powoli pakować, ale przecież ja nie mam co tam pakować! Więc wyciągnęłam walizkę i zaczęłam przebierać ciuchy, brudne wyrzuciłam do prania, a czyste i te które chcę wziąć, schowałam do szafki osobno od innych koszulek i bluzek. I tak pakowałam co kilka rzeczy codziennie do niej, aż dzisiaj jest już połowa walizki zapełniona! :D Byłam wczoraj na zakupach i kupiłam prawie wszystkie rzeczy potrzebne, teraz tylko brakuje mi słodyczy, gum i tuszy ^^ Pewnie coś tam jeszcze się znajdzie do kupienia w tych sklepach, no więc super ^^ Już się nie mogę doczekać, nudno mi już tutaj, nie mam co robić, do końca tygodnia nie idę już na lekcje, bo niema po co, tylko bym dostała opieprz od wychowawczyni, za to że nie chodziłam na lekcje przed ostatnie kilka tygodni XD 
No i jeszcze chciałam powiedzieć, że będę nagrywać takie urywki z dni, co się działo i w ogóle i wstawię to później na youtube, bo mam marzenie, zacząć nagrywać na youtube, ale jakoś nie mogę się przekonać, no po prostu boje się ^^ No i co? to będzie już na koniec, możecie napisać w komentarzach, jak wy będziecie spędzać wakacje, czy gdzieś wyjeżdżacie i w ogóle^^ 
To Siemanko^^! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz